Blomma

TUR att det är ljust ute nu, annars hade jag tyckt mest synd om mig i hela världen. Väckarklockan ringde 06,45. Inte okej. 
Mm jag sov så gott, drömde så härligt! 

Idag har vi VIP-morgon på Freeport. Det innebär att mellan 9-11 så har alla butiker massa bra erbjudanden. 
Själv har vi 30% på hela butiken. 
Så kom och fynda!! 

Jag har flyttat min blomma som jag har i vardagsrummet in till sovrummet. 
Den är på rehab här. Den håller på att dö, och Nea sa att den behövde mer solljus, så nu står den här och läker, förhoppningsvis. 
Är det någon som vet hur ofta man skall vattna den? Skall jorden hinna bli torr eller skall den vara fuktig hela tiden? Skall man ta bort de dåliga delarna?

Bättre bild på min ledsna blomma, jag har fått ge stöd med en ljusstake. Den orkade inte hålla upp sig :(







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback