Hej då så länge



God morgon!
Idag är jag ledig, då började jag dagen med träning.  Skivstång! Det är bra för det är så gott som ingen kondition nu när jag är lite förskyld! 
Det var kämpigt men det gick fort, jag gillar att gå på skivstång :)

Idag har jag varit på stranden. 
Det var toppen! 
Jätte fint väder badade två gånger och låg i! 





JAG TAR EN BLOGGPAUSE, JAG ÅTERKOMMER PÅ FACEBOOK IGEN NÄR JAG UPPDATERAR. 
Jag har inte riktigt tid med bloggen längre som ni kanske märker! 😘





» Mor

Sååååååå tråkig du är😝😝😝

2014-05-31 // 18:26:56
» Sis

Haha igen😝 vilken e det i ordningen hehe ,..

Svar: Jag är en mycket upptagen kvinna😝
jooie.blogg.se

2014-06-01 // 19:18:06
» mor

Har märkt det:-):-):-):-):-)Lycka till med det du gör:-):-):-):-):-)

2014-06-02 // 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback