Skämt


Hej bloggen! 
Idag är en sån dag som jag bara vill go crazy. 
Vi skulle haft möte idag på jobbet, på ett sätt kan vi ju säga att vi hade det, men huvudpersonen var 50minuter försenad. 
Så nu struntar vi i det. För att få respekt måste man ge respekt, och de som känner mig vet att man gör sig bäst ovän med mig genom att komma försent. 
 

Som sagt idag är en go crazy dag, så jag åkte direkt till systemet efter jobbet. 
Nu sitter jag ute, dricker cider och läser. Ikväll skall jag till Micha. 
Vinet och bubblet ligger på kylning tillsammans med den äckliga pytt i pannan som jag likaväl kan slänga för jag kommer aldrig äta upp den. 


Har så svårt att välja vin, jag vet inte vad som är gott på flaska. 



Nej nu skall jag njuta av lugn och ro och inga efterblivna människor 


 



» mor

Inte kul! Hinner du träffa oss innan du åker???:-):-):-):-)Ha en trevlig kväll oss din syster:-):-):-):-):-)Kram

2014-05-16 // 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback