Prova på stranden

 
Hahaha det är så roligt. Det finns ett äldre par här som är exakt som mina föräldrar och då menar jag EXAKT!! 
Kvinnan är främst lik mor. Haha så jag sa det till dem och då sa de:Stackare du som har åkt i från dina föräldrar så är vi här ändå!!!! 👏😝😂

Dom är jätte roliga i alla fall att betrakta, för de är fulla hela tiden och kommer aldrig ihåg från dag till dag vi pratat om.
Semester kan man lugnt säga!!! 

Idag skall vi ta vårt första besök ner till havet. Det har bara inte blivit tidigare att vi åkt dit. 
Så det skall bli mysigt att se hur den ser ut och är!  


Vad jobbigt det är när man bara ligger i sängen och väntar på att någon skall vakna. Jag och Angie ligger i samma rum och jag vill bara att hon skall vakna för det är tråkigt att vara vaken själv. 
Vi har inget internet på rummet, det är segt annars hade jag ju roat mig med telefonen. Nu skriver jag färdigt detta inlägg istället :p





» mor

Va det en komplimang????? Fulla hela tiden?????Eller vad är vi lika på???Kram:-):-):-):-):-)

Svar: Haha såklart inte att de är fulla utan generellt
jooie.blogg.se

2014-05-22 // 18:23:03
» Sis

Hahaha tänkte det med😝...

2014-05-23 // 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback