Promenad


Tjenixen!
Ute och gick förut, så himla mysigt. Jag bor nära Kungsbacka ån, så jag brukar promenera längst den, och idag hörde jag massa ståhej, så jag var tvungen att gå och titta lite på alla som hade fotbollsträning
Och exakt då kände jag en saknad till fotbollen. Inte annars men när jag satt där på bänken och tittade ut. 

Jag längtar så tills Tristan börjar spela fotboll och har massa matcher. 
Så sött!! Jag kommer kolla så ofta jag bara kan! 





På vägen hem gick jag förbi en mormor/farmor som matade ankorna med sitt barnbarn. Så himla fint.


Nu räknar vi ner dagarna... Tre dagar kvar och några timmar på denna dagen. 

Puss och kläm 




» mor

Du är så fin blir så glad att se dig åh följa din blogg:-):-):-):-):-):-):-)

Svar: Tack fina mor!
Jag är glad att du är mitt största fan❤️
jooie.blogg.se

2014-05-15 // 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback