Piggis


Men hallå vad hände där!? 
Jag är i chock!! Jag låg i soffan och var helt utslagen. Gör trött, ögonen blev tyngre och tyngre. Somnar jag så sover jag inte ikväll. Så har det alltid varit, jag är inte en sån som kan sovamiddag för då är der kört när kvällen kommer och det skall sovas. 

Men jag vilade ögonen i bara 10minuter och efter det blev jag gör pigg!! 
Det skall bli min nya grej, sovamiddag i 10min bara. Det får räcka, hur trött jag än är och vill sova längre! 

Så nu har jag dammsugit och skurat golven!! 




» mor

Va hände där?Ja det funkade ju med lite sömn kanske ska börja med det med:-):-):-):-):-):-) Kram:-):-):-):-):-)

Svar: Det tycker jag!! Det gjorde susen!! Kraaaaam
jooie.blogg.se

2014-05-05 // 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback