Oj då


God morgon!
Jag har sovit kasst i natt... Men man kan ju inte sova gott varje natt. 

Idag tar jag nya tag med Inlinesen fast börjar åka 30min tidigare, så jag hinner andas innan jobbet! 

Det blev mat handling igår, så nu har jag mat för denna veckan också. 
Skönt, kan ju lätt bli segt annars. Hehe 


Min lunch igår, eller varje dag, eftersom jag äter samma lunch varje,varje dag. Ingen variation, jag behöver inte det, för mat för mig är bara ett nödvändigt ont. 


Strax gå upp och äta frukost, sen snöra på mig och åka till jobbet. 
Terese vabbar idag, så jävla tråkigt
Men vi tog igen det med lite telefon tid igår kväll men vad hjälper det när jag inte får träffa henne live!? :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback