Hemma igen!!


Hallllåååååj!! 
Hemma! Planet landade 07.30 och snälla Jens kom och hämtade upp oss, sen var det raka vägen hem var hemma runt 8.30 sova i 1,5 och till jobbet. 
När klockan ringde 10.20 så fattade jag knappt vart jag var, snoozar med glädje om, sen när jag vaknar 10.45 och inser att jag börjar jobbet om en kvart vart det bara att gå upp. 

Det går helt okej, men jag är lite väck av tabletterna. 

Och som alltid behöver man ju semester efter att har haft semester. 
Nu sitter jag här på lunch och äter min kyckling och sallad. Jag har varit så jävla trött på maten i Turkiet och knappt velat äta något! Så det är fantastiskt att komma hem till mat som jag gillar. 


Här ligger vi och göttar oss




» mor

Oj oj då blev det stressigt för dig!Skönt att klarat av första arbetsdagen samma dag du kom hem, Kram på dig:-):-):-):-):-):-)

Svar: Kraaaam
jooie.blogg.se

2014-05-25 // 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback