Hello


Igår kväll satt vi och spelade yatzi på balkongen. Linnea vann, jag kom två. 
Viktigt.. Hehe då skall det tilläggas att jag fick styrka tre saker för jag hade inget. 

Sen åkte vi in till Side stad. Och ja, turkar är turkar, de gör ju inget annat än att flörta med oss. 
Jag har en från hotellet efter mig, väldigt eniverande... 

Jag har bränt mig! Jag smörjer alltid in mig, började med 20, upprepade med 10 på koppen och 30 i ansiktet under dagen. 
Meeeeen första insmörjningen var med en sån spray, mm missat stora delar på min kropp, kommer aldrig mer förlita mig på det, kan jag lova! 

Idag har jag smörjt mig med 30 hela kroppen! 
Nu ligger jag vid poolen och solen tittar ej fram, det är mulet. 

Tuff brud på väg till the pool 





» Sis

Nog bara för att ni körde peelingen kanske ?

2014-05-20 // 11:10:42
» mor

Håller med din syster Får nog köra högre styrka några dagar:-):-):-):-):-):-):-)Kram på er:-):-):-):-):-)

2014-05-20 // 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback