Fredag



Heeeeej!
Förlåt att jag varit frånvarande idag. 
Hade en jävla skit dag sen har jag varit upptagen tills nu! 

En väldigt glad nyhet är att mor och far har bestämt sig för att behålla Vincent!!! 
Det känns jätte bra,så nu är han deras bebis❤️ 

Är vi syskon nu? Höhö


Nu skall jag dricka Ångest-dricka som jag och Sandra kallar det!!!!

Spelat biljard. 
Jag var grym men vann inte. Men grym var jag!!




Hoppas alla har en bra fredag!!!



» mor

Ja det är jag med världens mest blödigaste hjärta tror inte att han kan få det bra nånannanstans här eller oss Nea :-):-):-):-):-):-)Så det blir här åh vi kommer att skämma bort han:-):-):-):-)

Svar: Mm han kommer få det toppen hos er!!! ❤️❤️
jooie.blogg.se

2014-05-10 // 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback