För jävla duktig


Var hälsad!! 

Jag är så produktiv att det är löjligt!!  
6 tvättar har jag hunnit med!! 
Jag har hämtat ut ett paket samt varit hos Linda och färgat brynen. 
Jag har dammsugit och dammat av.

Tack tack tack ni kan sluta applodera nu. Man blir ju generad :) 

Nu sitter jag ute och skall läsa lite, vore ju synd att vara inne hela dagen. 
I mitt område där jag bor tar grannarna väl hand om sina trädgårdar och det är härligt, kan man snylta lite känsla av dem. 
För vår trädgård är för jävla tråkig. Hyresvärden gör ingenting med den. 


Min stol och det fina trädet, ignorera stängslet mellan oss. Utan det är vi två nu, trädet och jag. 

Längst upp till höger bor jag, i tornet, som den drottning jag är :)


 
* kOMmEr iNtE orKa siTTa i SoLen lÄnGe, pAnIK* 


 


» mor

Men vilken mysig dag du haft åh varit jätteduktig:-):-):-):-):-)Ja snart åker du till värme så härligt:-):-):-):-)Kram:-):-):-)

Svar: Ja, jag har varit jätte duktig!!! Kraaaaam
jooie.blogg.se

2014-05-15 // 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback