Död



Tjenixen!!! 
Ni kommer fan inte tro era ögon.
Jag tog inlines till jobbet, när jag kommit hälften fick jag ringa och säga att jag blir sen. När jag kom fram, så fick jag säga att jag jobbar över för jag var tvungen att sitta och andas i 10 minuter innan jag ens var i närheten av att kunna jobba. 

Det gick snabbt-segt att jobba idag. 
När äntligen slutade så rullade jag hem igen. 
Så nu sitter jag i soffan som en utslagen hjälte nyduschad. 
När ork finns skall jag åka och handla mat! 



Jag skulle spexa till det, det slutade med att jag ramlade i stället :p



Puss och kläm 



» mor

Bra kämpat Kram:-):-):-):-)

Svar: Tack!!! Det var en nära döden upplevelse 😳 kram
jooie.blogg.se

2014-05-27 // 06:09:58
» Sis

Hahaha du e kass😝

2014-05-30 // 09:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback