Blocket



Blocket är fan efterblivna. Det var sista gången jag sätter in en annons jävel där om det skall vara så jävla svårt. 

 Felmeddelande nr 1: Jag la in i fel kategori, okej det köper jag. 

Felmeddelande nr 2: Jag skrev att han kostade 5kr
Enligt lag måste han kosta 500kr. 

Felmeddelande nr 3: Jag skrev på annonsen att jag var tvungen att ta betalt 500kr för honom, men han kostar inte det, är bara nöjd jag hittar en bra familj. 
Så fick man inte göra. 

Nu har jag skickat in annonsen för granskning för 4:de gången. 

Det stör mig som fan också att jag måste ta en kostnad på 500kr. 
Klart som fan att ingen köper en 7år gammal katt för 500kr. 
Men enligt lagen så måste jag ta betalt så mycket.

Ingen kommer titta på annonsen ens, och det kommer sluta med att jag får avliva honom istället. Hur fan tänkte de där!?!?!? 

Jävla idioter. 







 


» mor

Åh jobbigt men det är bara för att sådana som inte är djurvänner ska kunna skaffa sig dom till försökskatter

2014-05-06 // 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback