Avfärd


Hej bloggen!
Förlåt att jag har varit frånvarande idag.
Jag har jobbat, sen har jag fixat och donat med packning och städning och fix av sig själv. 

Jag kommer sakna folket hemma, jag vet att det bara är en vecka och den kommer gå super fort. 
Men jag kommer nog sakna lite folk ändå! 

Nu skall jag lägga mig så jag är pigg 05.30 blir jag upphämtad! 

Jag är fruktansvärt nervös för flyget men jag tar en lugnade tablett, så jag hoppas den skall ta bort oron. Blir dock orolig hur biverkningarna kommer vara :p jag har förvarnat de andra ,så jag är i goda händer, det är jag inte orolig över!! 


Vilken toppen resa vi kommer få. 
Jag skall försöka att blogga men jag har semester nu, så jag vet inte hur mkt det bli!!! 

Puss och kraaaaaam 
Er Johanna 





» Sis

Kommer sakna er ❤️❤️❤️

2014-05-17 // 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback