Vårfest



God morgon i stugorna!!
Det var jävligt trevligt igår, jag tog dock inte så många kort. Det var ju dumt men jag hade fullt upp med att ha trevligt att jag inte tänkte på det. 


Felix the grill kung. Stod för allt grillande igår. 

Tänk att man kunde sitta ute hela kvällen! Helt fantastiskt!!

Obligatoriska Beer Pong! 
Jag måste säga att jag var grym igår!! 


Mitt lag! Väldigt nöj med det!

Lite kökshäng också!



Tack alla inblandade för vårfesten igår!
Det var azum som vanligt!! 

Nu skall jag somna om, och idag skall jag unna mig en pizza, för jag är bakis och ledig. Ååå det rimmar så fint ihop! 



» Sarah

Ja i går var himla trevligt! :) Kul att se dig igen, och kul att få läsa en till blogg ;)

Svar: Detsamma!!! Alltid lika kul att ses och jag håller med dig, alltid lika kul att få en till blogg att följa!!
jooie.blogg.se

2014-04-27 // 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback