Vänner


Idag är det tänkte jag skriva men ändrar till var det en jävla skit dag. 
Jag fick tillbaka mitt prov, 16 av 17. Men jag svarade inte på en fråga så alltså fick jag alla rätt!!! 
Med det beskedet borde min dag varit toppen men nej, det går inte beskriva men känslan i kroppen är inte bra. 

I alla fall, anledningen till var och inte är, efter jobbet, skall jag och mina bästa vänner i hela världen äta glass, titta på tjejfilm och bara rå om varandra. För jag är inte ensam med en skit dag, så det behöver vi alla! 












Ni är det bästa jag vet! 
❤️


» Sis

Underbart att vi har varandra❤️❤️

Svar: Verkligen!! Vi är dem bästa!👏🌟
jooie.blogg.se

2014-04-14 // 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback