Valborg



Valborg! 
Vilken toppen kväll!! 
Bortsett att jag ligger här i soffan och surar nu. För jag åkte ut först på spelet vi spelar. Oacceptabelt. 


Vi tittar på denna bildbomben istället. 


Tristan fick också dricka i vuxenglas dagen till ära.



Milton diggar min skor. 












Se hur de jävlarna sitter och spelar utan mig. 
Jag var ändå tvåfaldig dodomästare. 
Men den titeln kan vi skippa nu. 



Tack alla inblandade för ikväll!
Får hoppas det inte blir för sent, skall jobba imorgon! 

Nej nu skall jag fortsätta mitt surande...




» Beth!

Tack själv!! Va jätte mysigt! Hehe så går det när man får storhetsvansinne!..

Svar: Bläää😝
jooie.blogg.se

2014-05-01 // 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback