Tåget

 
 
Hej ho!
Hela dan idag har vi haft kurs, vi håller på att byta datorsystem, när man väl så småningom lär sig detta, kommer det att underlätta vårt dagliga arbete avsevärt.
Helt slut i huvudet efter att försökt ta in all information.
Nu as we speak, så sitter jag på pendeln in till Gbg, för att sen åka 4h tåg😋
Hoppas jag får min vanliga plats, ett bord. Perfekt, större utrymme. Så mina långa modellben får plats!

Det skall bli så jävla gött att komma iväg, skall ha sovmorgon varje dag. Det behöver jag, då blir även Robert överlycklig för då kan han passa på att jobba och inte behöva ge mig uppmärksamhet 24/7. Vilket jag förtjänar som den prinsessa jag är💆 hehe

 
 
 
Just det! Bettan!! Jag lånar din väska, Tack vad snällt av dig!😎
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback