Snark.


Sitter på lunch nu, maten jag lagade igår, blev sådär, varken god,varken äcklig. 

Vilken natt jag hade, vaknade vid 03.00 av ett sånt jävla illamående, det satt i och jag somnade nog inte om förrän runt 06 något. 
När klockan ringde imorse, så snoozar jag såklart, utan att kolla på tiden, jag somnar om i djupsömn mellan varje gång, det blev som vanligt jäääävligt stressigt och har fortfarande hårinpackningen kvar ihåret som jag tänkte duscha ut i morse. Kan ju glömma att jag hann det. 
Tur att fönsterputskillen inte kom idag!! :p 



Låt denna dagen gå fort, så tar vi nya tag imorgon. För jag har inte riktigt vaknat. 






» mor

Sååååååå snygg:-):-):-):-)

Svar: Tack, jag har verkligen ansträngt mig😌
jooie.blogg.se

2014-04-17 // 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback