Snäll far

Aaah... Så sköööönt. 
Tagit på mig myskläderna och nu ligger jag i soffan. Och här tänker jag ligga hela kvällen tills jag förflyttar mig till sovrummet.  

Idag efter jobbet har min fantastiskt snälla far bytt mina däck! 
Tack snälla!! 


Pappa och Christoffer kollar i Christoffers bil för den låter för jävla konstigt.  


Man kan inte ha en lokal och bara manliga anställda med vad-nu-pappa-har-i-sin-lokal utan en sån här almanacka.  

Jag fick hjälpa till, uppskattade inte att bli smutsig på fingrarna. Christoffer tyckte jag inte hade på mig byta däck kläder. Korrekt, det är mannens jobb. 



Ha en toppen fredag alla godingar!! 
KRAAAAAAAM


» Sis

Så duktiga de e❤️

Svar: Taaaaaaack😌🌟
jooie.blogg.se

2014-04-14 // 04:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback