Så tokigt då

Hej mina vänner och kanske även ovänner? 
Idag har jag varit frånvarande, vi håller på att möblera om i butiken. Och det stör mig som fan att jag inte tog några före bilder att visa er. 
För det är ju ingen idé att visa efter bilder när ni inte vet hur det såg ut innan era tokar. 

Skönt att komma hem. Det blir en lång dag på jobbet. 11-19. Det känns som man är där precis hela dagen. 

Min kamp mot godissuget har gått okej. 
Jag åt lite förut men jag vräkte inte, så det är ett framsteg och nu står jag och steker nuggets. Så det blir riktig middag och inget godis idag😋 


Så här tokig ser jag ut just nu. Kanske därför jag är singel. Jag är för jävla ful hemma😂




 


» Mor

Allt klär en skönhet❤️❤️❤️

Svar: Tack du är snäll😘
jooie.blogg.se

2014-04-22 // 20:11:23
» Sis

Ehh sett mig hemma? Hmm ja😝 då e du en 10 hehe

Svar: Hehe du får bara jobba på hållningen😂😂
jooie.blogg.se

2014-04-22 // 20:37:27
» Sis

Vadå hållning😝 kroppens fel den som väller ut hehe

Svar: Hehe mm nog
jooie.blogg.se

2014-04-23 // 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback