Podcast


Inte alls sovit bra i natt.. 
Hade väldigt svårt att somna, så jag lyssnade på ett podcastavsnitt , Alex och Sigge. Dom bästa!!  

Det var faktiskt Emelie som introducerade det till mig förra året på vår resa, och jag blev fast. 
Vi gjorde många buss timmar så då behövde man något att slå ihjäl tiden. 

Då lyssnade jag även på Hannah och Amanda. Älskade dem, men nu kan jag inte med att lyssna på dem. Konstigt det där. 





Haha, finaste bilden! Ingen tanke på hur vi gick omkring där inte :) Tänkte på din lille Sigge.crush, tills du kollade upp hur han såg ut och blev gör besviken. Saknar dig, kommer hem i maj. Så om du har tid att träffas så kanske vi kan ha en myskväll. Har så mycket att berätta för dig!

2014-05-03 // 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback