Pass


Idag är dagen då det händer. 
Jag skall gå och göra nytt pass, det är med blandade känslor jag gör detta. 

Såklart överlycklig att få byta ut bilden:p 18 år gammal, med hemma blondering, och hålet i örat som senare blev så infekterat, att de fick söva mig och göra en mini operation. Kunde gått ner i hörselgångarna, så illa var det. 
Och mor var arg på far för han sa ja, till att jag fick lov att ta hål i örat där, medans hon sa nej. 
Och efter det vågade far aldrig mer säga ja till sånna grejer utan att fråga mamma!!! Vad har ni lärt er av det? Trotsa aldrig en kvinnas ord, för vi har alltid rätt. 
Hehe stackaren. 


Vilka minnen i alla fall, ett pass innehåller. 







Nytt pass, nya minnen!!! 




» mor

Ja det var hemskt med ditt öra men som tur gick det bra:-):-):-):-):-):-)Ja det är inte fel att få ett nytt pass du är ju inte 18längre:-):-):-):-)Kram

2014-04-17 // 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback