Panik


Idag blev det lite stressigt i Johanna Perssons kök, serru. 

Har folk det såhär varje dag!?
Jag brukar ju föredra att göra mat i ugnen, för då behöver jag inte bry mig om det.

Två stekpannor försökte jag rodda samtidigt som jag försökte skära sallad. 
Och så blev det kladdigt och stökigt. Sen så brände jag det också.
Ja, jag säger då det!!


Tur att jag stekte på nuggetsen imorse innan jobbet och behövde bara värma dem i micron. 
Tänk om jag hade behövt en stekpanna till, då hade jag fått sjukskriva mig imorgon pga utbrändhet! 



Mmm.. 
Så gott så gott. Hur det andra blev, det märker jag imorgon när jag äter lunch. 
Provade en ny sås, gillar att leva farligt. 







» mor

Du är så duktig:-):-):-)

Svar: 😌 tack!!
jooie.blogg.se

2014-04-15 // 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback