Överlycklig!!

Heeeeej!!!
Jag är överlycklig, äntligen kommer jag iväg på min efterlängtade resa och med mina bästa vänner. Det kan inte bli bättre!!! Jo,om Micha och Tessan följt med också, men man kan inte få allt!!!! Och även Terese, men där kan man inte heller få allt. Dessa har män och barn, så de får ju prioritera, dvs Feeeel!!! 
 
Så fantastiskt billigt också! 2200kr 
för detta toppen ställe, som det ser ut, har ju inte varit där än :p 
SOM jag längtar, snart.. snart den 18maj åker vi!! 
 
 
 
KOLLA!! Ser ju helt grymt ut!! 4 stjärnigt är det.
 
 
Och vi betalde som sagt bara 2200kr vilket jävla klipp!! 
 
 
Och jag har köpt nya bikinis från Victoria Secrets. Lalalalala.... Får bara sluta äta godis och dricka alkohol fram tills jag åker!! 
 
 
 
 


» mor

Ser underbart ut:-):-):-) Va roligt för er:-):-):-)

Svar: Taaaaack!!! Ellerhur!!! Kommer bli toppen!!
jooie.blogg.se

2014-04-06 // 09:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback