Ont


Tja ba!
Allt bra med er?

Jag har lunch nu och inser att röd paprika kan vara den godaste grönsaken som finns!! Så saftig och god! Nom nom nom 

Full rulle för min del som vanligt. Gjorde första matteprovet idag, svarade på allt utan en grej, men det kändes som jag klarade det, och därför hade varit kul om jag fick många rätt istället!! 

Har för jävla ont i tanden. Lagat samma hål två gånger och det gör lika jävla ont, kan behövas rotfyllning, jag har en ny tandläkare, så jag byter hellre tandläkare och ser om den nya kan laga hålet. Än att lyssna på en man som lagat samma hål två gånger på ena sidan och sen har jag ett hål på andra sidan som han lagat som också värker. 
Jag drar slutsatsen att han suger. 
Sen håller han aldrig tiden. Jag hade kunnat byta bara av en sån sak. Idiot

Såååå är det någon som kan rekommendera en tandläkare i Kungsbacka? 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback