Nu räcker det.


Nej nu orkar jag fan inte räkna mer. 
Jag har haft mig en mindre kris när jag efter ha talat med Bettan, insåg att mitt första matteprov är nu på torsdag. 
Jag jobbar till 19 imorgon, på onsdag samma sak, sen efter jobbet direkt på kalas för Tristan som fyller 3år. 
Och sen så kommer torsdagen och då har jag prov. Det hade varit lugnt om jag nu inte hade 15sidor kvar av kapitlet och noll förståelse för vissa grejer. 
Så det har blivit samtal till Robert ( var så jävla upptagen att honom vågade man inte störa)  och Tessan, så de kan förklara för mig hur jag skall tänka och varför det är som det är. 
Sååå jag har i morgon på mig också, men det är lugnt... Eheheheheeeehh.. 

Får skylla mig själv, jag har inte kommit in i att prioritera pluggandet, för hade jag gjort det så hade jag inte åkt till Micha igår. My bad. 



Jag kan så gott som säga att jag nästan kan liggande stolen utantill 👏😏


 Jag vet att man skall hålla sig i rutorna men de är så jävla småååååå... 

Vila nu, för nu har jag tänkt så det gör ont. Det är inte lätt att jobba mer än heltid, umgås med vänner och hinna plugga. 
I-landsproblem. Drama queen 




God natt mina vänner, sov så gott!! 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback