Man kan inte få allt.


Hej bloggen. 
Idag efter ha talat med min psykolog har jag tagit ett beslut. 
Jag är på god väg att få tillbaka min ångest som jag kämpat med att få bort och jag har tagit mig vatten över huvudet. 
Jag kan inte jobba 110% plugga 25%. 
Jag fick kravet att gå ner i tid eller sluta plugga. 
Att gå ner i tid är uteslutet då jag jobbar för att kunna åka utomlands en längre tid, alltså fick jag prioritera. 
Jag valde arbetet. Så nu slipper jag ha ångest över att jag skall hinna räkna matte och ha ett privatliv. 

Jag tycker det är synd för jag tycker om min lärare. 
Men jag har frågat om jag får lov att behålla boken, mot handpenningen, så jag kan räkna när andan faller på istället. 


Men tack alla som tog sig tid att hjälpa mig, vi gjorde ett försök! 





» Beth

Det är inte lätt att ha så många bollar i luften på en gång! Och din hälsa är viktigast! Tyckte du gjorde ett tappert försök och det går alltid att börja igen om du känner att du orkar!!<3<3 du behöver varva ner lite!!:)

Svar: Tack underbara bästis!! ❤️
jooie.blogg.se

2014-04-23 // 19:31:18
» Mor

Ja det kan bli lite för mycket😝så det är ett bra beslut du tagit tycker jag👍👍👍Pengar måste man ha åh då blir tyvärr jobbet viktigast😜😜Kram❤️❤️❤️

Svar: Ja, det är ju så 😒 får ju prioritera, för att mår bra❤️
jooie.blogg.se

2014-04-23 // 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback