Grattis älskade Tristan.


Helt otroligt, tre år har gått sen Tristan föddes. Det känns som han har varit med hela min vuxna liv.
Det är så kul att se hur han utvecklas, att han kan prata mer rent för varje dag som går. Svårt att förstå,att i denna lilla kropp bor en människa, med stark vilja och väldigt mycket omtänksamhet.  

Grattis min älskade systerson. Mitt gudbarn. Det känns som samma dag som Micha blev mamma fick även jag ett barn- som jag tack och lov inte måste umgås med 24/7 :p 
Nog för jag har lärt mig att gilla barn sen Tristan kom till världen men vi skall inte överdriva. 















Älskar dig grodan ❤️
Syns i kväll på ditt kalas. 
Kramar 
Moster Hanna





» mor

Vilka underbara bilder:-):-):-)

2014-04-09 // 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback