God morgon!


God morgon mina vänner. 
Jag är trött innan dagen ens har börjat.. zZz 07.50 var jag uppe och räknade matte. Nu steker jag kycklingkebab som jag skall ha till lunch, och kl 11 börjar jag jobba. 
Det kommer bli en lååång dag idag, känner jag på mig.  

12 dagar jobbar jag i rad tills nästa gång jag är ledig, dvs torsdag nästa vecka.  
När vi ändå håller på att tycka synd om mig själv kan jag säga att jag har inte varit ledig en helg sen 25 januari. 
Och nästa lediga helg är 26 april. 
Så 13 helger i rad har jag jobbat när jag äntligen får vila ut en lördag och även söndag. 

Så den som säger att jag inte förtjänar lite ledighet med en resa till Turkiet kan dra något gammalt över sig! :p


Den här godingem väntar på mig när jag kommer hem. Skall göra matlådor för hela veckan, kanske blir mer än så? Det är ju ändå 2kg kyckling.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback