Fel bok


God morgon!!
När jag vaknade idag var en av mina första tankar att: Weeeii jag jobbar med Terese idag. Vi har inte setts på 3dagar, det är en evighet. 

Min andra tanke var att jag skulle visa er vilken bok jag beställde igår innan jag gick och la mig. Går in och skall kopiera bilden, och ser att jag beställt fel bok! 
Jag hoppade runt så jäkligt igår mellan olika sidor, priskjakt, någon rabattsida för jag letade fraktfritt, så det slutade med att jag glömde av att kolla om det blev rätt bok. 
Nu har jag skrivit till Kundservice så jag hoppas inte det är försent att byta bok! :/

Denna råkade jag beställa 




Denna skulle jag beställa 😒



Nååå får hoppas det går, annars får jag en bok med massa visdomsord och då kanske jag kan dela med mig till er, så ni blir lika visa!! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback