Bilder


Vi har fått sin så fräcka grejer från en av våra leverantörer som heter Different Design.  Sommarkänsla!! 
Åååååååå snart åker jag utomlands. Hehe sorry, ni kommer få sånna attacker när ni minst anar det i mina texter. 
För det bästa jag vet är att resa!!!! 
Jag jobbar för att kunna resa, jag reser för att känna att jag lever. 

Jag funderar allvarligt på att köpa skylten " it's 5 o'clock somewhere" 
Den rättfärdigar alltid en cider när suget kryper sig på :p 



Var tvungen att slänga upp lite bilder från min senaste resa 

Vår fina bungalow, Koh Chang, Thailand




Templet Angkor Wat, Kambodja






Elefantvattenfallet, Dalat, Vietnam






Halong Bay, Hanoi, Vietnam


Utsikt från vår hytt


Sapa, Vietnam







Nej nu får vi nöja oss här. 
Hade kunnat lägga upp hur mycket bilder som helst! 
Får ta det pö om pö :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback