Börja blogga?

 
 
Tänk att det är över ett år sedan jag bloggade.
Tiden går sjukt fort, när jag tittar på gamla inläggen som ligger nedan så håller jag på att förbereda för min resa. Nu är det över ett år sen jag var iväg.
Helt otroligt!
Men på ett år har det hänt så mkt med mig i min personliga utveckling att det inte är sant.
Jag tänker inte skriva ut det, för så personlig tänker jag inte vara😋

Jag har alltid haft problem med vad jag skall och inte skall skriva när det kommer till bloggande. Och förr hade jag mer en bildblogg. Jag inser ju också att Jag inte kommer blogga länge denna gången heller, för jag tröttnar snart och har svårt när saker blir ett måste. Då skiter jag i dem!

Annars då? Jo tack det är helt okej, jobbsituationen suger, är understimulerad och rastlös, men vad har man lärt sig, att du är den enda som kan göra en förändring i ditt liv, ingen annan. Jag väntar bara på rätt tillfälle😏
( hahaha jag läste precis och var tvungen att uppdatera texten att för ett år sen, innan jag ens gjorde min resa, skrev jag exakt samma sak som nu, att jag var understimulerad och rastlöst, helt otroligt, ingenting har ändrats på ett år. Jag undrar när jag skall hitta min plats på jorden, mitt lugn? )

Nu skall jag sova, för i morgon är det kurs, vi byter ut hela vårt kassasystem och efter det blir det Kalmar och hälsa på en vän. Så skönt att komma bort👏
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback