Att det skall vara så jävla svårt

Det var då helvete vad svårt det är att inte äta något godis!!!!! 
Varje morgon startar jag med att tänka. "Idag slutar jag, nu skall jag bli nyttig" 
Men så händer någon liten grej och jag behööööver godis, jag ser det som en belöning. Helt jävla fel. 
Jag är duktig i alla fall fortfarande och inte äter några kolhydrater när det kommer till mat. Visst det har hänt att jag slarvat någon gång men annars är det kyckling och sallad varje lunch. 
Och till middag vad det nu blir och sallad. Jag behöver inte ris,pasta eller potatis. Det är inte ens gott. 

Men godis, choklad. Det är gott. Det är fruktansvärt gott. 

Att det skall vara så jävla svårt...


Här är jag... Eh lite rundare än min normalvikt. Början av min halvårsresa utomlands. 

Och här är jag ett halvår senare och 7kg mindre. Trots kopiöst intag av alkohol och ingen träning. 

Men jag åt bra mat och ingen godis.
Så om jag bara sluta äta godis så skall detta nog gå, för bra mat äter jag. 
Så tar vi träning en vacker dag :p
Idags läget är jag snart tillbaka på första bilden. Jag får fan skärpa mig. 




» Mor

Du är underbar❤️❤️❤️Älskar dig

Svar: Älskat dig med!!🌟😘😌❤️
jooie.blogg.se

2014-04-20 // 18:18:38
» Sis

Gillar att vi har så sjukt dålig karaktär när det kommer till godis😝 måSte ärvt av far😝❤️🍰🍪🍫🍧🍦

2014-04-20 // 23:50:55
» Sis

Gillar att vi har så sjukt dålig karaktär när det kommer till godis😝 måSte ärvt av far😝❤️🍰🍪🍫🍧🍦

Svar: Hahaha det måste vi verkligen ha gjort!!! 😝
jooie.blogg.se

2014-04-20 // 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback