Äckel


Jag gick nästan på en spindel. Tänk att jag nästan satte min fot på den. Hoppas innerligt den hade flyttat på sig om så var fallet.
Asså fy fan, fy fan för spindlar och småkryp, det är så äckligt, så vidrigt. 
Nu börjas det, bara för man har öppet fönsterna 24/7 så kommer de jävlarna krypa in. 
Jag vet inte vart jag skall ta vägen och nu när jag bor ensam blir det mitt problem, jag kan knappt med att döda dem, för vem är jag att ta deras liv, jag brukar släppa ut dem genom fönstret igen men nu blev jag så tagen på sängen utav spindeln som satt på golvet och stirrade på mig. 
Usch jag är äcklad av att ens ha kommit så nära den. Usch äckelspindlar. Tog papper och spolade ner den i toan. Spolade fyra gånger för vara säker. 
Förlåt mig spindel men ni borde veta bättre än att komma hem till mig, för jag avskyr er mest i hela världen.  
Jag känner mig smutsig bara för jag genom toalettpapper har rört vid den...


Jag hade en spindel-incident förr förra året, jag har fortfarande inte hämtat mig från den.

Tänkte ta en bild på den men så tänkte, fy fan om någon annan bara skulle attack lägga upp en bild på en spindel på sin blogg bara så där. 
Fy det gör man inte. 







» Sis

Hehe du skulle sett den spindeln ja såg i helgen ojojoj

Svar: Tur att jag inte gjorde det😳
jooie.blogg.se

2014-04-29 // 03:58:59
» Sis

Hehe du skulle sett den spindeln ja såg i helgen ojojoj

2014-04-29 // 03:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback