20/4


God morgon! 
Sovit för jävla gött de två senaste nätterna. 
Jag kom ihåg ibörjan när jag blev singel efter ha sovit så många år ihop med någon. Då låg jag alltid på min kant, det dröjde veckor innan kroppen drog sig in mot mitten av sängen. 
Nu har jag svårt att sova bredvid någon, det hade man inte då.
Kunde nästan inte sova utan sin partner.

 Idag är det jobb som gäller, sen skall jag hem och bara vara. Jag tycker dock det är lite synd att det kommer vara så fint väder när jag bara skall vara inne. Då borde det regna, det känns alltid bättre så. Fast det är inte konstigt, alla vi svenskar är ju uppväxta med : "Skall ni inte vara ute när det är så fint väder?"  
Ångest på den. 


Gammal bild på mig och Bettan när vi är på äventyr i skogen. 


 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback