13/4


Var hälsad mina bloggläsare! 

Det händer inget super duper roligt i mitt liv just nu, så vette fan vad jag skall skriva om, jag gör ju typ samma sak varje dag. 

Idag gick jag upp, mådde skit. Fick akut springa till toan för att spyan var på väg. Kom inget, var svin hungrig, lagade kycklingkebab och sallad till frukost, jag har slarvat lite med maten och det är det som kan ha gjort mig illamående , eller så är jag gravid. Får ju hoppas på det förstnämnda :p 

Nu sitter jag och har lunch på jobbet, idag efter jobbet skall jag nog leka med Bettan, vi får se vad som händer. 

Jag borde åka och handla mat, det är sjukt hur fort allt går åt. 
Men jag mår fortfarande illa så tycker lite synd om mig. 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback