ZzzZZZzzz

 
Idag är jag bra trött...snark. Nu har Michela kommit hem! Weeeeiiiii!!! Hon skall komma förbi jobbet senare, så vi kan kramas. Åå kram kram.
 
Det är HELT DÖTT på jobbet. Vart är kunderna? Hoho? Det är bara för att det har varit så många som har tagit ledigt i mellandagarna, så jag kan tänka mig att alla pengar är slut, och att de bara går och längtar efer lönen!
 
Just det, jag hade ju tänkt att ställa av bilen medans jag är iväg, men så ringde min bror mig i morse och undrade om han fick låna bilen. Han skall börja plugga, så han har sagt upp sig från jobbet, och då får man ju inte ha kvar sin bekväma firmabil längre serru....
Undra hur han gör med mobilen! HA! Det måste jag fråga, han hade ju betald mobil innan också. Han har jobbat hos far,men nu gör han inte det längre.....hehe.....hehehee...
 
Nejdå han är ju en fattig student nu, kan väl unna honom det.
 
 
Idag känner jag.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback