Tjaba


Idag har jag jobbat, sen vid 15, åkte jag in till Gbg för att gå på min personligutvecklings eller vad man skall kalla det, NLP utbildning, som jag går varje fredag, har dock varit uppehåll nu under jul.
Det var kul att träffa kurskamraterna, och jag tycker det är härligt att vi blivit så bekväma med varandra att vi kan dela med oss våra innersta tankar och funderingar. Heeeeemliiiigt!

Nu är jag i alla fall hemma hos Michaela med mina goa vänner!

Jag har lite, vad skall man kalla det, maniskt beteende när det kommer till torrhud. Jag klarar inte av när någon har torr hud och kan inte få ro, förrän det blir insmort.
Så det fick bli in smörjning på Tristan. Gud hur kan man låta sitt barn gå runt och vara torr?

Måste sluta blogg! Dom klagar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback