Tagit en sån där lista från en annan blogg

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Ups..ja.

Varit kär: OM!

Förlorat någon speciell person: Det beror på hur man ser det..

Varit deprimerad: Haha kan man lungt säga :p

Varit så trött att du somnat sittandes: Nej

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?Nej, lyckades alltid! *proffs*

Brutit ett ben? Nej, tack och lov.

Gjort nåt du ångrar? Nja, inte direkt

Hoppat Bungee Jump? Yes, Nya Zeeland

Ljugit för någon du tycker om? Ja

Ätit en hel tårta? Nix

Gjort bort dig offentligt?  Säkert massor med gånger 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja

Fått ditt hjärta krossat: Nix

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 eller 4. Förmodligen bara 2.

Har du några husdjur?: Ja, min katt Vincent

Vill du ändra ditt namn: Definitivt mitt efternam, kommer gifta mig med första bästa kille med annorlunda efternamn :p Typ.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag jobbade väl, och hade kalas. Vi talar inte om min födelsedagsfest tycker jag...

Vilken tid vaknade du idag: 08...något

Vad gjorde du igår runt midnatt: Skickade ett mail på Fb, sen gick och la mig.

Någonting som du längtar till: Min resa, min skidresa etc.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ojdå, jag hade velat ha mer pengar, så jag kan resa mer utan att ha ångest över att få ihop det, eller jobba som en idiot innan.

Vad lyssnar du på just nu: Inget

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hahaha rolig fråga. Japp min bästa kompis kille heter Jens. Så väldigt ofta!

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Johanna Margaretha Persson

Stjärntecken: Vädur

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Kullaviksskolan

Gymnasie: Elof Lindälv gymnasium

Högskola: .......

Hårfärg: Ljus

Långt eller kort hår: Njaa...börjar gå mot långt tycker jag

Längd: 166 tror jag eller 167..

Piercings: I naveln

Tattoos: På magen, eller höften kanske man säger. Maghöften.

Bästa vän: Oj, många. Michaela, Bettan,Linnea, Tessan...det är väl dom som alltid ställer upp och finns där. Det gör mina andra vänner med, men dessa behöver jag inte be.

Sporten du spelar: Volleyboll

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Japp!

Vill du gifta dig: Oh ja!! Kollade brudklänningar igår. heheheeeeeeeee....

Karriär i åtanke: Njaaaaaa...får se

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Jadå, beroende på vad det gäller.

Mirakel: Definitivt

Kärlek vid första ögonkastet: Ja på något sätt gör jag det

Himlen: Vet inte..

Änglar:  njaaa

 

 

Så! Nu var den klar. Gud vad ni kan saker om mig nu!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback