Punktform

 
God morgon i stugorna runt om i världen.
(Som om det är så många som läser din blogg, skärp dig!)
I dag har ni äran att få i punktform vad som händer i mitt liv. Klockslagen är ungefärliga, eftersom som det flesta sakerna inte hänt, men det är såhär jag vill att det skall vara.
 
8.33 Jag går upp, för att gå hela vägen ner till källaren för att hämta min tvätt som hängt under natten.
 
8.47 Har vikt klart tvätten, ligger nu och bloggar. Borde göra i ordning mig mer, dvs sminka mig. Jag orkar inte göra det, så jag kommer att gå till jobbet så att det ser ut som om jag har gått upp ur sängen precis. 
Klagomål från Michaela undanbedes.. 
 
9.52 är jag på jobbet.
 
13.35 gissar jag på att jag tar lunch idag. Känner mig väldigt hungrig redan nu, hade tänkt att skita i att äta frukost för att jag inte orkar. Skall omvärdera det nu.
 
16.00 Slutar faktiskt jobbet.
 
16.15 Står i den långa kön på banken. Skall göra bankärenden innan resan tänkte jag.
 
17.15 Exakt en timme tog det. Inte så illa
 
18.30 Börja dra mig mot Volleybollen
 
21.15 Hemma, Emelie kommer till mig, så skall vi planera resan.
 
 
okej det är min tanke på dagen. förmodligen så kommer den sluta med att någon är sjuk på jobbet jag kommer att få jobba ännu längre och det medför att jag inte kan åka till banken, sen så får jag ingen att samåka med till volleybollen, som vill skynda sig hem, för min bil, bör jag inte köra för långt innan Jens lagat den. 
 
 
Bilden är på Elin, mig, Clara och Mathias på ett hörn. Jag kan knappt bärja mig till jag åker och backpackar runt igen. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback