På väg hem

Hej och hå!
Nu är vi på väg hem eller vi har väl redan åkt i 3 h.
Jag är bra trött, jag hade velat ha ett badkar hemma... Så jag bara kunnat krypa ner där för att sen gå och lägga mig.

Det har varit en toppen helg, vi är lite samma typ och personligheter, så det har inte varit några konstigheter och samtalsämnen har bara avlöst varandra!

Martin sa att vi skulle diskutera om vi skulle åka nästa år också.
Jag sa att han är knäpp och att det inte finns något att diskutera, men den killen vi fått låna stugan av har ett hus i Florida också, så vi jobbar på att få åka dit istället!
Mycket vill ha mer.

Nu måste jag sluta skriva för jag blir åksjuk och jag har packat ner mina åksjukband där bak. Dumt av mig, tänkte inte alls på det. Tycker Terese borde tagit på sig mammarollen och påmint mig.
Jag skall stirra elakt på henne nu, som straff. Hon kommer inte fatta något, och jag tänker inte berätta varför.... Mooouuhahahahaha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback