Lindvallen. Afterski.

 
I dag är jag bra taggad!!! Jag och Terese står här och googlar lite på Lindvallen för nästa vecka skall vi åka skidor!!!!!!!!! 
 
Så jävla naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs *LYRISK*
 
Herregud, ta det lugnt med alla frågor, jag skall berätta mera!
Okej. det är nämligen såhär att jag blir BJUDEN, jajjmen, vår ägare har gett oss en belöning, för att vi driver butiken så bra. Tackar,tackar. 
Vi skall åka skidor, skotertur, hänga på afterski.Och äta en jävla massa god mat, på Majkens sylta i Ski Lodge. Vi kommer att bo i en 3 våningsstuga mitt i backen. Jag vet, ni är så jävla avundsjuka på mig. Jag är avundsjuk på mig själv.
 
 
Och det roliga är, att jag vet inte ens hur man åker skidor.Det var måååånga år sedan sist. Sen är jag inte så bra på att hantera kyla, därav alla solresor.
 
Men jag tänker såhär, hur svårt kan det vara? :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback