Kommer inte upp.

Det är nackdelen med semestrar. Oavsett hur länge man varit uppe på kvällen, skall man upp så tidigt för att få ut allt av dagen.

Jag och Terese ligger kvar i sängen nu. Martin har kommit upp och frågat om vi är vakna, vi ignorerade alarmet lite sådär och kom precis på att vi har blivit drabbade av ett Liggift. Vi kan alltså inte komma upp. Hehe

Igår åt vi på restaurangen igen, tog plankstek, väldigt god. Sen åkte vi till Harrys och jävlar vilket röj! Så mkt har jag aldrig dansat ( eller jo! I Venezuela!!) och fick duscha innan jag gick och la mig.

Nu har jag blött hår, dumt. Vi har haft fantastiskt väder innan men nu när jag tittar ut så blåser det. Innan har man inte känt att det är så kallt förrän man kommer till toppen.

Idag skall jag köra skoter!!! Skall bli skit kul!!!!

Nu upp, ur sängen. En omöjlig task.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback