Just det

Idag har jag glömt av att jag har en blogg, kom på det nu. Tokigt.
Ja vad har man gjort idag då? Sov till 14. Vilket var väl behövligt. Tittat på film, fått ett litet psykbryt inombords så det fick bli ett samtal till min Teraput.
Jag gick ju en gång i veckan till honom innan men nu går jag på kurs där, så jag tyckte det räckte.
Men ibland behöver man bara få några kloka ord.
Jag trodde ändå jag var på god väg, vilket jag är i många kategorier i mitt liv, men det är en kategori som jag står och stampar i. Får ta tag i det efter jag kommer hem från resan och under resan.
Det blir bra skall ni se.

Sen har jag spelar volleyboll också. Torsdags träningarna är alltid lite sega, slutar 22.

Nu skall jag sova, börjar 08.00 imorgon, för det var lite saker som behövdes göra på kontoret.
Sen är det sista gången på kursen, så vi skall ut och äta efteråt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback