Jens en hyvens kille

God morgon, god morgon! 
 
Igår var en trevlig kväll hos Michaela med mina kära vänner. Det blir ofta mycket skratt, för, jag citerar Michaela "Ni är fan störda!"  Jag hävdar att hon är störd som är vän med oss, hon har ändå ett val, vi är ju tydligen såhär, så vi kan inte välja.
 
Det är tur att Jens ingår i vårt gäng. Han är bilkillen, så händer det ngt så fixar Jens det! Perfekt man behöver aldrig skaffa en kille när man har honom!! Hehe. I alla fall, min bil låter konstigt, jag trodde det var bromsskivorna. Jag SÅ bara gissade, mycket riktigt hade jag rätt som vanligt. Så nu skall han beställa ngt åt mig till bilen! 
Förra söndagen fixade han min baklampa! 
Detta blev ett Jens inlägg, får nog ändra rubriken, som en hyllning till honom för att han är så snäll!
 
Nu skall jag göra mig i ordning för att gå till jobbet! Terese är tillbaka för hennes barn har varit sjuka, och jag vet precis vad vi skall göra för uppgift idag! 
 
hittade inte bilden på Jens på mobilen, så jag fick sno den från min Instagram.
Blir ingen bild för alla datorer är dumma i huvudet. Så nu är jag arg.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback