Inte ont i benen....än.

 

Hej!
Har så jävla roligt, igår kom vi upp hyrde skidor, fixade liftkort, ut i backen direkt. Det gick galant för mig. Jag var imponerad av mig själv, alla var imponerade av mig, Maria skröt om mig till sin man i telefon sen.
Idag skall jag ge mig på lite svårare backar och även försöka att utveckla min skidåkning!!

Efter skidåkningen igår var det After ski. Aldrig varit på det innan eftersom jag typ aldrig åkt skidor, inte i vuxen ålder.
Fy fan vilken underbar känsla det var. Det var ett band som spelade och hela stället gungade!

Sen hem, fixa i ordning oss, för att sen gå ut och äta! Väldigt trevlig restaurang och Martin bjuder ju på allt!

Sen åkte vi tillbaka till stället där vi var på After ski, och slängde våra lurviga!
Dansade som en galning!

Nu skall vi upp och äta frukost. Alldeles för tidigt, kommer ju vara svin kallt!!!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback