Idag är det söndag den 20 januari

God morgon!
 
Igår efter jobbet åkte jag till Willys för att handla tacos grejer, jag hade en dejt med mig själv. Vid sådär 19,30 började jag slumra till i soffan, tänkte att det här var ingen idé, gick och gjorde i ordning mig för natten. Så runt 20 gick jag och la mig igår. Det var så skönt, så välbehövligt! Jag är ledig 1 dag på 17 dagar, är mitt i det. Tror det var förra veckan på torsdagen som var min lediga dag... Kommer inte ihåg, jag är i alla fall ledig torsdag nästa gång fast då åker jag till Sälen tidigt, så "ledig" vet jag inte om jag är. Jag jobbar inte i alla fall!
 
Anyway.. idag är det jobb igen, sen skall jag umgås med Nic. Skall bli väldigt trevligt, var läääääänge sedan! 
 
Nu skall jag fortsätta att städa iordning lite, och frukost får jag väl unna mig när jag är uppe så tidigt! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback