God natt

 
 
Idag har det varit jobb, hem, städade i ordning lite för jag skulle leka med Nic men det blev inget, vilket var passande för jag hade fått stressa som fan efter volleybollen. 
Det var en väldigt bra träning, massor med folk, och de blir bara mer och mer killar, så man får ju akta sina små fingrar när man hoppar upp och blockar, för dom är jävligt duktiga. Speciellt du Thor ;) lite fjäsk, får vi se om du ens läser min blogg! 
 
I alla fall, imorgon är det jobb, sen är det onsdagsklubben! Vi skall vara hos Thor, verkar det som, han köpt sig en lägenhet i Mölndal, och jag har inte varit där ännu. Spännande! Han har ingen tjej, så jag- självutnämnd- tar på mig rollen att inreda den, i alla fall detaljerna. Var så god Thor! Det var så lite så! Herregud, det är lugnt!
 
Jag säger god natt med denna vackra bilden på mig. Jag tycker verkligen mina ögon framhävs
Den hamnade snett men det kanske är lika bra....
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback