Detta är den nya Johanna.

 
 
 
Here we go again.
Heeeej mina underbara bloggläsare, som gråtit, dragit sig i håret, ringt Aftonbladet och undrat vart jag tog vägen!?
Hoho här är jag. Och jag kommer tillbaka med råge kan jag säga. Kan inte lova bra uppdatering, men jag kommer vara brutalt ärlig denna gång.
 
 
Ärlighet varar ju längst?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
eller?
 
Nej just det. Det är ju fjäsk som gäller. Synd bara att jag är så jävla dålig på fjäsk. 
Tror det är för att jag har så mörk röst. Det ju bara löjligt att ens försöka. 
 
Haha nej nej jag är inte dålig på fjäsk bara för min mörka röst, även om det låter fruktansvärt töntigt. Det är för att jag har touretts. Eller mina vänner kallar mig åsikts Johanna. 
 
 
 
 

 
 


HAHA. DITT SEPE. du e fantasyisk. kissie kan slänga sig i väggen. vi har vår sta stora storbloggerks här !! ;)

Svar: Haha ellerhur! Vem är ens Kissie? Pff..det är Jooie som gäller nu 2013. Alla vet det.
jooie.blogg.se

2013-01-13 // 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback